Thinking Of You

Publicerad 2009-05-10 14:33:40 i Allmänt,

Jahopp igår blev de som sagt att åka till Johanna för att fixa oss där. Marc&Ella var såå snälla att dom skjutsade mej dit. Så blev de att göra sej ordning där till lite härlig musik. Så blev de lite stress men vi kom ivåg tillslut för att hämta upp Tom&Jerry! Plus att köpa godis på lundbyhallen. Sen dragga vi iväg till Hogstad. Där var det bra stämning hela kvällen tkr jag! Johanna & jag var väl jalla fall mest på dansgolvet och körde Mjölbydansen. Trevligt folk var där också bl.a Emil Farlig(:
Sen började kvällen ta sitt slut och snälla Marc kom och hämtade oss igen och lämnade av alla. Sen var de bara att hoppa ner i sängen. Men tack ni för en riktigt bra kväll och Marc är bäst som skjutsar oss hit o dit!

Idag tog jag en god frukost med ett stooort glas apelsinjuice och olivbröd om ni vill veta! Och så läste jag i aftonbladet om Johan Palm. Han syns ju överallt nu! Nej nu ska jag göra mej ordning lite och hjälpa mamma med pastasalladen för idag blir de att äta med familjen oså kommer Marc&Ella hit. Längtar redan till pastasalladen, mums!
Och så kör vi ett till youtubeklipp. Inte den bästa versionen, den bästa är på Spotify men hon äger ändå så de så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela