Skogssjön med flygande fåglar som flyger in i öronen

Publicerad 2009-05-16 00:32:13 i Allmänt,

Vissa förstår bara rubriken...haha

Kom hem för ett tag sen och jag orkar inte skriva mkt nu. Jag luktar grillrök som bara den(så går de när jag offrar mej för att få upp en eld) och just nu fryser jag ihjäl snart. Inte ens toves myspysiga tröja hjälpte ikväll:( Meeen förutom att jag frös bara deeen så var kvällen fanimej perfekt! Dom här tjejerna är ju bäst utan tvekan. Tänkte sen när jag cyckla hem i min ensamhet hur jävla bra dom är. Jaa de ska jag va glad för att jag har dom!
Neej nu ska jag tvätta mej sen krypa ner i min säng och sova med tofflor innan fötterna ramlar av. Bilder kommer nog imorn, tog jätte fina bilder. Kaanske nån fin till bloggen så jag kan göra om den nån jävla gång (Y)
Usch mitt hår luktar rök , jenasen luktar rök , toves tröja luktar rök, ALLT LUKTAR RÖK!

Men godnatt på er mina hjärtan!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-05-16 09:37:15

och jag är så jävla glad att jag fått lära känna dig babe!



fuck you för rubrken :C haha

DET KAN HÄNDA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela