Peppet börjar försvinna...

Publicerad 2009-05-18 20:28:33 i Allmänt,

Jag måste va sämst på att göra en sak? Måste jag stänga av internet för att enbart bara sitta med bokrecensionen?
Joo snart gör jag fan de. Jag har gjort hälften bara nu fast de kunde ha varit klart flera timmar innan. Men istället tänker jag, undra om hon har bloggat igen? Den klädaffären kanske har fått nått nytt på sin hemsida? Nej nu ska jag söka musik. Den värsta jag gjorde va nog att jag börja putsa mina speglar och fönster när jag såg en pytteliten fläck på min spegel. Jaa jag försöker komma undan med allt. Men från och med nu ska jag inte låta mej störas!
Åhhh, vill bli klar med den och få de fucking MVG:t! När jag är klar kommer jag säkert läsa de ett par gånger till för att se att den är PERFEKT. Ge mej styyyyrkaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela