Nutella och nachoschips

Publicerad 2009-05-24 20:28:01 i Allmänt,



Har inte hunnit skriva för jag har varit duktig idag. Pluggat kemi till omprovet och för att göra det lite roligare solade jag samtidigt och gjorde de lite mysigt på en filt i trädgården. Idag åkte kusinerna hem också, bara för att dom åker hem så saknar man dom nästan. Blev väckt idag av Clara och Becca för dom var gulliga och lämnade min tröja. De var väl tur de att dom väckte mej för klockan var typ ett. Men de finns en hake till att jag sov så länge för inatt vid två hörde jag Tyson öppna ytterdörren så jag störta ner för trappan och ut på altan för att hitta han. Men efter jag jagat han lite på framsidan så fick jag tillslut tag på kattskrället och låste dörren.

Jaa som sagt så hitta jag ingen skjuts ut till landet så det blev en myspyskväll istället med Clara och Becca. Så vi åkte till lundbyhallen och inhandlade jordgubbar, nachoschips, nutella, juice och energidrycker. Sen vinglade vi fram med överfulla korgar med filtar i och fulla väskor med massa tröjor och stannade i parken vid Gusto. Gjorde lite myspys där och la upp allt och då var vi allt stolta hur mysigt de blev! Där låg vi och pratade i cirkus två timmar sen plingade Jossa och vi packade ner vårat läger och cycklade till henne där vi myste till de på hennes altan. Vi la upp spelet men vi började aldrig att spela uitan pratade istället till halv två. Ajuste, ni måste verkligen prova att doppa nachoschips och nutella, tro mej, de är jätte gott! Jaa kvällen va rrrrrrriktigt myspysig. Vi var ena riktiga mysisar om Clara själv hade sagt de. Clara slutar de flesta ord med -isar , nu vet ni de!


Jag råkade ta ett kort just när båda två tog en tugga av jordgubbarna. Nejnej inte fejk alls! :D

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-05-24 22:05:47

mysisar! så himla konstigt detdär med kortet alltså ;) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela