Nu äre såhär!

Publicerad 2009-05-12 20:42:53 i Allmänt,

Jaa jag fastna vid datan direkt efter jag åt.. klaga dåå! MEN jag har hittat en jäkligt nice kläning nuvaa och ingen annan ska komma med den för då slår (bitch-slapar) jag henne... Sanne överdriver igeen!





Jaa dom är vääldigt lika klänningarna på Nelly.com men dom här är billigare (A) Snålisen kommer tillbaka igen..
Den vita är ju fett nice asså! Så nu går ni inte till gina tricot och köper den här till skolavslutningen/konfan
 för jag har paxat den här nu! Annars...







ANNARS....!!!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-05-12 21:54:20

men vilken tur att jag köpte min på nelly före du köper din, för då kan ju inte du bitcha med mig, hihi.



svar: tur detdär med konfan, då blir det väl en vecka mer i mjöllat? men vi kommer ju ner (upp?) till gotland så det blir bra stumpie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela