Myyyyysdag!

Publicerad 2009-05-06 17:42:06 i Allmänt,

Idag hade vi den sista företagsorienteringen och jag gillar't! Gött att slippa de nu. Den här gången va vi hos Begravningsbyrån. Låter inte direkt kul vaa? (Sane vittsar till de sådär) Men de va inte pjåkigt alls, hon prata jävligt mycket från att det är vackert att se döda till den gyllene regeln. Och bättre blev de när jag kom hem från en blåsig och regnig färd hem. Då bädda jag upp soffan med filt och kuddar. Gjorde nutellamackor och te och sen hämta När jag hör din röst. Usch den är så sorlig hela tiden. Man blir så inne i boken så man får en klump i magen för de är så sorligt och man vill nästan börja gråta. Jaa jag är lite känslig. Nej nu ska jag göra nått vettigt!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-05-06 21:19:36

Åh tack sötis! då blir det väl den då :)

mysig du är då btw!

Postat av: clara

Publicerad 2009-05-07 18:00:16

tack så mycket snygghöna!

och grattis till dig som får stå ut med miffot varje dag :) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela