Långhelg

Publicerad 2009-05-20 18:28:41 i Allmänt,

Nu är jag inte lika pepp på helgen som jag va igår. De finns en risk att de är p.g.a kusinerna från Gotland kommer cirkus klockan 11 ikväll som ska stanna till söndag.Vet inte bu eller bä om de asså. Kusinerna verkar inte heller så jävla peppade på att komma hit. Men antar att de blir så när vi nu är äldre. Men två kvällar har jag att se fram imot den här helgen och så skare fan bli! Inte för jag vet vad jag ska ha på mej? Fan... får hoppas att de blir lkpg på fredag, annars får jag krupp!
Ikväll blir de nog lugnt, grill med familj och blev riktigt sugen på att mysa framför datan till Twilight nu. Jaa de får mej nog på bra humör innan dom kommer hit ikväll. Pepp nu Sanne, pepp förfan!



Jag vill ha Edward!
Vill ha en sån kille åhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela