If ain't got you

Publicerad 2009-05-09 15:21:49 i Allmänt,

Nu har jag plockat iordning alla möjliga kläder och smycken som har legat här o där i rummet. Och jag vad är det jag har hittat mest i alla hörn och vrår? Joo hårnålar! Överallt! Dom ramlar ut ur jeansen, ligger under sängen, ligger tio st på bordet, nåra st ligger på hyllan, nåra vid datan. Jaa överallt! Lite halv panik för jag vet inte vad jag ska ha på mej just nu. Därför springer jag runt och städar med cheap monday jensen (in my heart) och BH. Man vet ju inte om de ska vara soligt idag eller regnigt eller helt enkelt att en tornado ska komma? Nee vi skiter i kläderna ett tag och fokuserar på mitt rum sen. En sak i taget Sanne! Vet ni en till sak? Jag är påväg att sluta bita på naglarna!!! Jaa jag är stolt fast jag bara har en liiiten vit kant än på vissa men de har jag inte haft på åratal haha. Ja nu hoppas vi på att i sommar kommer dom vara jätte fina. Ja då ska jag köpa massa nagellack och ta hand om dom. Nej nu ska jag dammsuga/tvätta golvet och spotify ska fortsätta bara spela Alicia Keys låtar. Jaaa de blir perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela