I miss that, it's true

Publicerad 2009-05-07 19:18:16 i Allmänt,

Skolan lite som vanligt. Hade första delen av matteprovet och tkr de inte kunde gå mkt bättre. Och vi är nästan helt klara med redovisningen om begravningsbyrån, yes! Vi blev lite okoncentrerade också p.g.a (mej mest haha) att vi börja prata om våra gamla kamrat/lunar/skunk namn vi hade haha. Tildis-95 , Mammagris95, Shanne4ever, Gosenallen94, Sannelove, ankajj och så kom Matilda ihåg att någon hette 94Kleten94 men vi är inte säkra på vem. Den mest misstänkte blev Angelika haha. Jaa mycket kreativa var vi med att hitta på olika namn. Efter skolan vänta jag på bussen med Johanna som är lite som en vana nu (: Vi började prata om minnen. Goda minnen. Som egentligen inte var alls länge sen, kanske några månader sen men förändrades så snabbt. När jag tänker efter så vet jag inte vad som hände egentligen. Men han förändrades så snabbt, för snabbt och ingen gillade det. Jag gillade det inte.
Sen åkte jag hem och koka te och tog fram nutellan, struntade i mackorna för jag var på tycka-synd-om-mig-själv-humör snestreck depp-på-det-mesta-humör. Blev lite gladare när Gudrun slog en pling så nu har jag en klipptid hos Julia, yes! Och nu kör vi på en pizza för ingen orkar laga mat här! Ingen mej imot, nejnej.



Efter regnet kommer solen. Alltid.




Tyson ville joina när jag tog ego-pics och såklart får han vara med! (:



Klockren bild!

Kommentarer

Postat av: limpan

Publicerad 2009-05-07 21:14:08

du och katten ser lika dumma i huvet ut båda två, vadårå herrå vadårå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela