I'm a different person, yeah, Turn my world around

Publicerad 2009-05-20 20:45:43 i Allmänt,

SItter här i min ensamhet ... Durre tkr jag tjatar .... Och nu river André och Durre rummet bredvid mej, mogna killar.
Pratat med mammsen o pappsen lite om hur vi ska fixa mitt rum snart (i sommar..) och imorn fyller min mamma. Är de jag som är senilast i världen som har glömt bort de elle? Eller glömt o glömt... albins fest har liksom överglänst över de. Nååja vi får hoppas att dom kanske släpper mej senare på kvällen. Vill tamefanimej inte missa de, men skulle vart elakt att dissa mamma före festen:( Aa de blev ett dåligt sammanträffande där! Ähhh vi kör på lördaaaan , dubbelt så hårt om jag missar hela kvällen imorn! Och vill ni veta en annan rolig sak?:D Min gamla mobil funkar! Trodde den var förlorad efter färden i Flumeride förra sommaren men Charlie fixa o trixa så nu funkar den. Haha det roligaste var att mina gamla sms och bilder låg kvar. Funderar starkt på att byta mobil ett tag. Ericsson in my <3 Repig ären allt men göddig som bara den!
Och lkpg blire allt med stora(lilla) familjen på fredag. Hoppas (Marc) och Ella följer med också så jag har någon att kolla i affärer med.  Nee här ska vi inte hänga läpp, de va ju liksom i vintras jag såg kusinerna sist.
Men de tynger mitt hjärta att inställa allt imorn.... De skulle ju bli Clara&Jag till Singel&Sökande!

Näää va säger ni? Ska vi köra Twilight nu elle? Jaaa de blir så! (mp)

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-05-20 21:33:17

TÖÖÖÖÖÖNT! du kan ju inte dissa imorgon :( fira mamma på dagen! dummis..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela