Hejheej igen

Publicerad 2009-05-30 21:00:53 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen och har tagit cirka hundra kort på alla fina klänningar och frisyrer, eller jaa André & Carrol också. Så där sprang Patricia och jag runt o tog kort på alla och kommentera typ varenda klänning och frisyr, haha. Och så hade vi en mysig picknick i gräset också. Sen trippade alla in i slottet och vi åkte hem. Pappsen o jag drog till donken och handlade kycklingvingar, min nya favorit just nu faktiskt. Satte på mobilen precis och Clara hann ringa efter 5 min och skälla på mej för jag inte har hört av mej :( Så nu ska jag gå till preem och fylla på mobilen så jag kan smsa igen, eller vänta? Är det öppet nu? Ahh järnspikar! Aa blir att checka de nu jalla fall och sen kanske de blir att cyckla ut till phille frey och försöka förlåta Clara! (Y) Ahh måste alla bo på landet eller i andra sidan stan?? Handikappad nu när pappa knappt kan köra bil nu. Tusan också!  Aaa så ni får vänta med bilder på my brothaa, Carrol o massa annat folk, eller jaa om ni nu ens vill se dom. Ähh de är min blogg, jag får göra vad jag vill här! (Y)


HUNGRY EYES , FAVORITEN JUST NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela