Hata är ett sånt starkt ord

Publicerad 2009-05-20 23:20:20 i Allmänt,

Så vi kör på ogillar. Nu har jag hälsat på dom. Det räckte med 10 sekunder. Jag skojjar inte. Tio sekunder. Sen ville jag springa upp till min säng med Ben&Jerry glass och låsa in mej i mitt rum resten av helgen. Trodde jag var immun mot dom nu efter alla år, men nej. Så fel jag kan ha. Åhhh Gud låt mej klara dom här dagarna! Och Gud, jag hoppas dom inte läser min blogg, åh nej! Näää blir nog att sova tidigt ikväll, eller nee ska stänga dörren och låtsas sova. Sen ska jag ligga där med mobilen i högsta hugg och vänta på att NI ska va sociala innan jag hoppar ut från min balkong och rymmer till skogen. Seriöst de låter as töntigt dehär, att jag överdriver massa. Ni kanske tänker, Men så jobbiga kan dom inte va?
JOO DET KAN DOM. DET ÄR DOM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela