Fick en liten överraskning på bilddagboken...

Publicerad 2009-05-30 12:33:21 i Allmänt,



Asså... man blir ju mållös hur folk orkar sånthär? Ännu värre när jag inte fattar va personen menar.
"gå o knulla bara jag vet hur de blir!"  Nää serru jag är oskuld och de kommer jag va ett tag så de är lugnt (Y) Och vadå jag vet hur de blir?? "glöm inte säkerheten bara, kan ju va bra för dig just nu!"  Men kom igeeen va är dehär?? :P
"Du är inte snygg, o varför göra såhär? Du är inte värd det HÄR!" Har jag sagt att jag är snygg? Är det olagligt att ha en bild på sej själv nu på bdb också? Och GÖRA VADÅÅ?? Och vad är jag inte värd?? Nää sånthär är så onödigt och personen kan lika gärna säga det till mej, jag klarar sånt, jag klarar folk som inte gillar mej men nått jag inte gör, är att få folk att ogilla mej. Näääe ska nog ta en funderare på vem det är och gå ner o ta en ananasbit, mums på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela