Don't give up

Publicerad 2009-05-31 21:42:05 i Allmänt,

Blev inte så mkt på store4 för de va ganska utplockat i storlekar men finfiina klänningar hade dom allt. Så de blev en tubklänning som va blå o vit och ett blått linne som hade en tuff rygg osådär, svårt att förklara.
Sen har jag slökollat på systrar i jeans på tv och götttat mej med jordgubbs smoothie. Sen fick mamma och pappa det där jobbiga humöret. Ni vet, dom gör allt för att du inte ska få sitta vid tv:n och mysa utan jag måste slicka på kuvert och måste följa med och handla med pappa. Jajja de var väl ändå bra så jag fick röra på mej lite idag.
Nu har jag kollat igenom alla bilder för nu är dom allt i datorn så ni ska få lite random bilder från balen!








 

Sådär, här har ni lite bilder. Klicka på dom, neej nu ska jag ta en dusch och inpackning för dethär inlägget tog 40 min nu med alla bilder att ladda upp :P

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela