Ångest

Publicerad 2009-05-12 19:05:25 i Allmänt,

Min pluggdag började jag med apelsinjuice och glass. Jaa jag tog de idag istället. Sen tänkte jag att om jag sätter på lite scrubs avsnitt så blir jag gladare och de blir lättare att plugga sen. Meeeen gör inte samma misstag som jag gjorde. Jag fastnade där och tänkte hela tin , nee bara ett avsnitt till... okej dehär är det sista...ett till skadar inte... Och när jag tillslut kom bort från soffan så var jag inte alls pepp på plugg. Nu när jag har läst om allt om USA mellan himmel och jord har jag hållt på att somna ett par gånger. Usch måste alla jävla lärare spara allt till dom sista veckorna??? Prov här prov där uppsatser hit uppsatser dit! Nej jag blir  så förrrrrrrrrrbannad. Och B-delen på matten gick skit. Fyfan.
Jag ska tröstäta nu sen blir de engelska igeeeeen! om jag inte fastnar här igen förstås...lätt hänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela