Warwick avenue

Publicerad 2009-03-27 20:37:37 i Allmänt,

90 % av den här dagen sög.
Vakna av att jag hade en såndär konstig känsla i kroppen som jag inte kunde sätta fingret på och
hade riktig ångest av att åka till skolan, usch hade inte lust alls!
Men pallra mej upp så småning om ändå. Sen när pappa skulle skjutsa mej så gick jag
och satte mej i bilen så länge odå fick jag hjärtklappningar! Fick lite panik och trodde jag skulle
spy så jag började andas sådär ut genom munnen och efter nåra minuter så var jag normal igen.
Nee de va inte kul alls dedär. Sen på idrotten mådde jag fortfarande konstigt och började smått fundera
på om jag skulle spy snart på nått olämpligt ställe.... Men mitt i allt negativt så fick vi prata med Patrick hur
de gick för oss och han tyckte jag va jätte duktig :) Alltid fint med mkt beröm!
Efter idrotten blev de att ta ett äpple och då vart jag mkt bättre :) Tror jag mådde så dåligt imorse för jag åt
ingen middag igår, neeeej de va inte så att jag har slutat äta, Om sanningen ska fram så åt jag massa chips
och en fet cappucino så vart skit mätt på de hela kvällen... jaa så kan de gå.
Tyckte faktiskt alla va jäkligt bra på engelskaredovisningarna, vilket gör mej ännu mer oroligare för att min ska suga..
Annars flöt väl dagen på, längtade bara hem till soffan...
Höjdpunkten va nog när Johanna o jag satt o tog kort på oss själva på so:n haha! Klockrena!
Sen kom bror min och skjutsa hem mej, ville inte gå hem i stormen..
Hemma fixa jag cappucino, kladdkaka och en morotskaka och bytte om till mysisar och en stooor skön tröja.
Tog fram filtar och la mej ner i soffan och satte på Scrubs, jag var lycklig då. Underbart.
Sen blev vi bjudna över till Durre för at kolla på deras valp. De va de sötaste jag har sett! Och så liiiiiiten!!
Sen tbx hem o mysa ner mej vid datan bland nerladdade filmer :)
Hoppar verkligen att jag inte får magsjukan nu. En förskylning skulle sitta fint men inte magsjukan :(
Ironiskt nog kommer jag ihåg att jag sa till angelika att jag skulle döda för att bli sjuk, skulle inte ens bry
mej om jag fick magsjukan! Men nu när jag kanske håller på att få de så är de en annan femma!
Men 10 % va jalla fall bra med dagen p.g.a ni tjejer!<3 Ni är ju förjävla bäst!

Nu vart de ett såntdär långt inlägg igen... ni får stå ut!
Draggar och äter nu sen blir de film/sova/tv



Ha en göddig helg!
Särskilt ni på konfalägret! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela