Strawberry Swing

Publicerad 2009-03-05 20:44:39 i Allmänt,

People leaving all the time
Inside
A perfectly straight line
Don't you wanna curve away
It's such
It's such a perfect day
It's such a perfect day...

Jahopp, så vart de en kort mentorstid på morgonen, elle vi va på kören istället.
Sen gick vi till bion och kollade på Fighter, den döög väl (:
Sen gick vi tillbaka och käka kyckligburgare, va laa lite halv gött...
Resteen av dagen var ganska seg, längtade bara efter att fika!
Efter skolan så hänkade Ida också till Gusto! (:
Där vart de en kaffe latte och en biskvi, de satt så jävla fint kan jag lova!
Så satt vi där i....nästan tre timmar.
Och vet ni hur gött de va elle? Kunde ha suttit där tills de stängde för
de är så gött att bara sitta där och prata om allt.
Jaaa då mår jag som bäst!
Nu har jag suttit och övat lite spanska och ska skicka min skriftliga bokredovisning, snälla MVG?
Läääängtar tills badet imorn, gud så gött!

Mysiga kramar till er!



           Mitt mål till sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela