Question Existing

Publicerad 2009-03-23 16:35:14 i Allmänt,

Eftersom jag inte har så mkt att skriva om idag så blir de ett test!
Eller joo en sak, efter skolan när jag stog o prata med Ida och Angelika, jaa vi stog o tönta oss lite däär.
Rättsvare vaa så kommer en liten pojke och skriker fuck you! Och pekar finger mot oss :O
Eftersom jag hatar små skitungar så skriker jag tillbaka, Nee nu kommer jag hem till din mamma så
ska vi prata om dehär!
Aaa så börjar han gå därifrån runt ett hörn med buskar. Sen skriker jag, Nuuu kommer vi efter dej!!
Haha då ser vi att han börjar springa!
Jaaa jag är så mogen som man kan bli!



ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET!!
för du vill väl aldrig stå utan kärleken?

OM JUST DIG
NAMN:
Sanne Andersson
FÖDD: 26 Maj
BOR: -
SMEKNAMN: Har inget...eller sne kanske? :P
FAMILJ: mamma, pappa, bror och bror
SKOLA: Blåklint

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: Det har jag säkert!
ÅNGRAT NÅGOT: Inte vad jag vet?
LJUGIT: Jaao
SVIKIT NÅGON: Tror jag inte
KÄNNT DIG SÄMST: Nepp
GRÅTIT: Nej! Eller joo till scrubs :$
SKRATTAT: Jaaaaaaa!!
VARIT SJUK: Nej :)
VARIT UTOMLANDS: nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Jaaa?


KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA:
Neejneej! :)
SKRATTAR DU OFTA: Jaapp
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Glad, trött, lat
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Jäkligt bra faktiskt
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: De har jag nog
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Inte längre
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Jaa lite är jag nog
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: jaa
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nepp
OM JA, VEM: -
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Ingeen
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
Mkt blandat tkr jag
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET? söt , eller både kanske?
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: länre än mig jalla fall
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Hmm...Brunett gillar jag nog mest men blonda funkar de med!
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Haha vilken fråga :P

OM DIG:
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Blondie
ÖGON FÄRG: Gröna/blå , svårt att säga
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt och längre ska de bli!
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER Joomen visst
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Haha neejneej!
HAR DU LÅNGA NAGLAR: oohh nej :( Hatart
SMINKAR DU DIG: Japp

ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET.
INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA.
MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela