Opepp!

Publicerad 2009-03-09 22:54:00 i Allmänt,

När jag vakna var jag opepp som bara deen!
Men väl när vi börja byta om och fixa oss till 80-tal så började
peppet komma :) Tyvärr gick de ju inte så bra för oss...
Men vi va klädda snyggast helt klart :D
Hemma har jag pluggat lite och sen tog en lååång dusch, var så frusen :(
På kvällen vart jag så jäkla sugen på pizza så jag fråga pappa om
inte han också kände som jag , joomen visst kände han de!
Shalom pizzorna är grejjer de! När jag var mätt och glad lycklig så rulla
jag mej upp till datan och hann kolla på ett scrubs avsnitt och kollat
lite på Alpha Dog också, eller höll på och spola fram hela tin till de bästa delarna:P
Så nu är jag beroende av en låt från filmen!
De blir att tipsa om den (Y)



Godnatt (k)



                        Don't you wish I was your girl. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela