Lördag

Publicerad 2009-03-21 15:50:24 i Allmänt,

Nu sitter jag här och äter mörk choklad och ska snart börja kolla på Yes man :)
Tog en lång frukost imorse till The Hills/The City/Scrubs och en dusch. Idag vet jag inte
vad jag ska göra än så länge, just nu blir de bara hem-mys :)

Igår va jag med Angelika & Ida , vii va hemma hos Angelika och sen gick hem hit
och liira lite guitar hero :)

Och förresten! Va ju på massage igår också :D
Ni vet där vid Statoil... Och hur va de?
De va UNDERBART! Fyfaaan så gött de va, skulle kunnat ha somnat när hon knåda min weirda rygg, jaa hon märkte också att ryggen va lite sne och ena ryggmuskeln va större...Men va gör de när hon massera hur gött som helst?
Hon massera också huvvet med en såndär spretig grejj också, trodde de inte skulle va skönt
men jag ändrade mej snabbt kan jag lova! Wow ni måste prova de, jag ska lätt dit igen.

Nehepp, jag som trodde jag skulle kolla film nu men nu ropar pappa att jag ska följa med o handla...
Men lätt att jag ska följa med! Handla=godis,chips,läsk
SEN blir de film!



Ha en bra lördag!









Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-22 00:04:05

SNYGG T-SHIRT ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-22 00:04:27

pusss PZ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela