It sucks

Publicerad 2009-03-31 22:09:21 i Allmänt,

Jahajjaa! När man är hemma kanske man ska passa på att göra lite läxor men
har jag gjort de? Neeru jag har suttit o kollat på disney channel halva dagen :$
Vi har skaffat nån ny tv grejj och till min förvåning så kom disney chanel fram imorse
och vipps blev jag 3 år igen! Fast jag har faktiskt suttit lite med läxor med men blir
så jävla uttråkad att va hemma. Vill va frisk!!!!!!!!!!
Kommer missa klappan imorn också... okej den är inte så viktig, ska inte överdriva.
Men saknar alla andra, de suger att gå runt här hemma och den ända som vill prata
med mej är Tyson. Fyfan va gött de är att ha han bredvid sej när man sover :)
Drömde t.o.m om han inatt, han va kattunge igen ÅHH vill ha en till katt nu!
Aahh vill bara klaga hela tin nu, är tjurig hela tin typ... Kanske för att jag knappt
äter nånting? Yeyy, har gått ner ett kilo per dag. Va nere på 52 kilo imorse, ajjdå.
Meeen dom kilona kommer igen direkt sen när aptiten kommer tillbaka (Y)
Men nu ska jag ner till tv:n och planera min dag imorn..
Scrubs, disney channel, sova, film, sova och plugga? Njääee vi skiter i att plugga och
 tar lite mer scrubs där!

Smsa mej också! De kan ta tid att jag svarar för jag sover för de mesta men blir glad när jag vaknar jalla fall:)



Hare gööttt!



                      Älskar lååteeeeeeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela