Mooooo

Publicerad 2009-03-14 15:18:09 i Allmänt,

Igår vart de att va med Arjeta, Sara, Sandra, Maria, Ninorta o massa på gårn :)
Först va vi en stund hos Sara så jag fick se Saras lillebror, sötaste jag har sett!!
På gårn körde vi mest wii och jag ägde på de (H)
Sen vart de att gå hem i dom svarta tygskorna, får sluta gå med dom ute när de
fortfarande är snö ute, fryser ihjäl!
Idag vakna jag typ vid halv 12 men orka inte gå upp förens vid halv 1 , skööönt!
Käka frukost och kolla på The Hills, jävla Spencer!
Nu ska jag duscha och sen ska mamma och jag göra langos, muuums!
Inte en aaaniiing vad som händer ikväll, sånt som märks!
Ojj nu vart säsong 7 med scrubs klart också , nu jag har en plan B ikväll då (Y)




Ha en bra lördag!




Careful what you wish for, careful what you do
Even when you whisper, someone's listening to you
Careful what you wish for, careful what you say
Careful what you wish for, 'cuz it just might come true someday






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela