Äntligen!

Publicerad 2009-03-12 18:21:51 i Allmänt,

Jag vart lite lyckligare nu när mamma sa att hon hade beställt massage inte nu på fredag men nästa! :)
Åhhh, can't wait! Längtar tills hon kommer knäcka sönder min rygg, jaaa nu börjar jag klaga på min rygg igen!
Kan inte råför de men jag tänker på de typ hela tin, men den spänner fan hela tin och jag kommer på mej själv
när jag sitter snett i skolan eller hemma :(  Mina övningar hjälper inte heller direkt...visst ryggen knäcks lite här o där
men inte så mkt som jag vill att den ska göra.. :( 
Grattis till er som orkar höra mitt klagande om min rygg och orka läsa allt!

Mmmm..... snart blir de flötmat....hoppas de gör mej lite till gladare... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela