You make me wanna spread my arms and fly. Give me your strength

Publicerad 2009-06-02 18:25:03 i Allmänt,

Jahaa , alla va fegisar idag utom mej för jag va typ den ända som hade shorts i skolan idag. Igår hade varenda en de haha. Lite småkallt blev de ju på eftermiddan men jag va stark! Efter skolan bytte jag jalla fall om till myskläder (Jag tog steget att visa mej i mjukisar offentligt!) och cyckla tillbaka till skolan för limpish o jag skulle sola solarium. Den jäveln är nu brunare än mej fast jag har ansträngt mej som ett as medan han har bara varit ute lite? Sen åkte jag hem och hjälpte pappa med att skala potatis. För att göra allt roligare så satte jag på rixfm, mkt bättre. Det dåliga med att börja skala potatis är att man aldrig kommer bort från köket sen för då kommer mamma på fler saker jag kan göra. Jaa mycket mer har jag ju inte gjort idag än solat och ätit. Imorgon blir de ansiktsbehandlingen som jag fick i födelsedagspresent. Rening, peeling, infraröd ljus, mask m.m. PERFEKT! Nej nu hör jag att de är Scrubs på kanal sex så jag drar mej neråt till tv:n , hare gött ni!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-06-02 18:30:08

svar: hmmm tveksamt om du är värd det alltså..

Men okej, om du inte säger till någon, hihi. Vi ska va The simpsons :D hehe, jag = Marge

Postat av: clara

Publicerad 2009-06-02 19:49:26

svar: hahaha, ja vi hoppas det! testade grejerna precis nu, och det blir nog bra! JA, klart du måste :O kan ju inte svika lilla mig, även fast jag kanske missar er avslutning :( pussis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela