Sunset

Publicerad 2009-06-25 23:40:57 i Allmänt,

Tänkte ladda upp lite bilder från lägret nurå. Nu när jag tänker efter så packade jag för mycket tjocka tröjor än linnen. Där stekte vi bara med shorts och linnen hela tin, gud så gött! Tänkte skriva lite mer om vad vi gjorde där men jag orkar faktiskt inte skriva ner allt! Låter bilderna säga allt!





















       KLOCKREN SÄGER JAG BARA





Hahahahaha!



                                                                                           Idas min haha!



Så pepp va i början av kajakfärden men så glada va dom inte efter två timmar kan jag lova

Jag själv och Elin va ju ganska pepp vi också. Bjuder pååån, snygg jag vet!


Slutar med denna coola bild när Ellen och Ida är påväg in i en liten grotta. Efter de hitta jag inte min
kamera i kajaken och efter de så la batteriet av så de blev inga fler bilder. Får be EllenFjällen att skicka
fler bilder och den spexiga bilden på mej. Ni kan bara drömma om hur rolig den bilden är på mej haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela