S O M M A R L O V

Publicerad 2009-06-11 00:16:18 i Allmänt,

Nu är klockan sent o jag ska gå o sova för imorgon blir de Lisebereeerg! Blev lite stressigt idag med alla karnevaler o avslutningar men jag hann faktiskt i tid! Clara o co va ju så jääävla bra! Neej orkar inte skriva nu, somnar snart.
Ska sova min min gamla coola mobil nu. Yes, nu kan jag skicka smile gubbar hur mkt jag vill! (Y)

Sooommarlooov shalalalala!




Jag ser tjurig ut på bilden...men de är jag inte..egentligen asså, bara så ni vet (Y)



Näää godnatt påer, nu ska jag sova min första sömn på det här sommarlovet!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-06-11 05:42:22

DU ÄR SÅ JÄVLA SÖTIS BABE

hihi tack, vet att du gillade min frisyr :)

Postat av: clara

Publicerad 2009-06-12 11:11:26

svaris (hehe): NEJ, men tack så mycket! fast såg hemsk ut faktiskt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela