Rumba si! Ella quiere su Rumba

Publicerad 2009-06-20 21:37:01 i Allmänt,

Nu är väskan full och jag är klar med packningen. Har säkert med mej för mycket kläder när de kommer till krita men bättre för mycket än för lite! Och nu har jag lite mer bra låtar som jag ska lägga in på mobilen så jag är redo när vi ska åka bil (Y)
Och Marc kom en sväng och fixa så jag har photoshop också, härligt! Jaa denhär dagen har bara flöt på. Kebab käka vi också, yeyy! Nu ska jag titta på film och äta glass, och bara va (Y)
Pepppppppaa imorn till gudtjänsten och sen lägreet! Kom och titta om i orkar och vill. Garanterar inte att de kommer va kul...

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-06-20 22:11:38

vad ska man kolla på? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela