POSITIVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Publicerad 2009-06-30 23:18:16 i Allmänt,

Ahhh min msn ska alltid stanna och lagga sönder. Blev förbannad och stängde av'en och gick ut med Tyson istället i sommarkvällen. Jätte skönt att va ute tills alla myggen kom. Men ack så söt han är när han hoppar runt och jagar flugor!

Peppppppp på Varamon nu! Allt är packat o klart! Nej nu är klockan tioöverelva och jag har ställt alarm på kvartöveråtta.
Kommer va jätte skönt att gå upp och kommer va jätte pigg! Jag är en morgonmännska verkligen!




Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-06-30 23:56:03

jag skulle kunna ha det så om jag hade långt hår, men nu är det ju så kort och då blir det så fult på mig. men om du ger mig det håret jag hade på den där bilden som jag la in så tack! :) puss <3

Postat av: clara

Publicerad 2009-07-01 09:14:38

svar: du är med bästig stumpan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela