Obehagliga blickar från folk i Lidl....

Publicerad 2009-06-05 19:04:51 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka med en kasse med dillchips & sourcream , dip, gräddfil, sockerdricka, nutella och jordgubbar. Det sista blev ett impulsköp... Alla ska prova att doppa jordgubbar & nutella, tacka mej sen! Blev lite besviken för jag kunde inte ta min genväg till Lidl. Vi har nämligen 4 små söta skatungar som springer runt bland min Lidl-stig-genväg. Så jag fick gå runt allt... Tråkigt för mej asså.
Idag fick jag en kram av Patrick :) Och jag höll mitt löfte, jag bada ute idag klockan åtta på morgonen. Sprang o tog sats o kände att vattnet va faktiskt jätte skönt! Jaa sen va vi inne och gjorde lite lekar osåå och sist så knuffa vi i patrick i bassängen hihi! Det va ju trots allt sista lektionen vi hade med han. Och jag fick kramen efter han blev blöt och va tvungen att ta av sej tröjan... Nöjd Sanne :) Efter maten hade jag pms. Det måste ju komma snart för annars vet jag inte va de är? Jag ville sitta och spela tetris men alla stängde av min data hela tin. Och när jag äntligen hade börjat spela tetris så slocknade igen. Då va de Adam som stängde av den. Och jag fick tårar i ögonen. Är jag en sån stor tetris-älskare? Tydligen. Sen skalla Linus mej och då fick jag tårar i ögonen igen. Sen ville ingen prata med mej. Och så fick vi strömavbrott när vi satt o skrev i mediateket så i fick sluta tidigare. Sen kolla vi på gladiator på so:n. Den filmen måste ju va en av dom bästa!  Neej ska dra och äta nu. Senare blir de Herman. Där ska vi ett par st sitta och mysa tét :)



Vissa gilla väl inte filmen antar jag....


Dom är sååå gulliga! :)


Tyson tkr också det är jätte kul med skatungar. Sitter och tittar på dom 24/7 och
skatmamman blir skittjurig är hon ser Tyson sitta med tassarna på fönstret (Y)

Kommentarer

Postat av: sovarN

Publicerad 2009-06-05 19:46:03

ser ut som jag bara ligger där och ler :O



jo.. filmen var.. kanon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela