Minilyx

Publicerad 2009-06-13 18:13:58 i Allmänt,

Här sitter jag med fötterna i fotbad. Jaa, jag sitter framför datorn. Kan man va större datanörd då? Men njuter av de jalla fall medans jag läser bloggar och lyssnar på Beyoncé. Fast stämningen blev lite sämre när André o hans kompisar sitter i hans rum och låter som dom är dubbelt så många än vad dom är. Fan kan dom inte se att jag försöker mysa till de lite här! Eller nee dom kan inte se mej för jag sprang och stängde dörren som en...aa vet inte, när jag hörde dom komma för idag har jag flötigt hår i en bulle, sitter i korta pyjamas shorts och en myströja. Jaa jag lever livet just nu.
Sitter och pratar med Claris just nu också, då får vardagen en guldkant också! Juste, va på sharpman också med mammsen o pappsen förut. Köpte nytt koppel till Tyson och en borste till han, haha. Kopplet sitter så fint sååå på han :)
Nej nu börjar vattnet bli kallt. Ska måla naglarna i orange den här gången. Fast jag kommer säkert ångra mej sen för damn vad jag gillar de blåa nagellacket! Ska försöka få lite ro också, blir att höjja musiken så jag slipper höra dom i rummet bredvid (Y)

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-06-13 21:02:08

du är ju en guldkant baby :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela