Min Konfirmationsdag - Carpe Diem

Publicerad 2009-06-28 21:55:11 i Allmänt,

Sov jätte dåligt inatt. Varmt, kvavt & svettigt kan natten beskrivas. Usch att ha sitt rum på övervåningen!
Och vid fyratiden får jag ett sms: När är din konfirmation? Från Clara. Vid den tiden höll hon och Becca göra trerätters som sedan blev bara två. Jaa dom tar dagen natten som den kommer! Eller fångar natten - Liksom Carpe Diem! Oj vad jag får ihop de nu! Och påtal om Carpe Diem så fick jag smycken av familjen som de stod Carpe diem, halsband örhängen och armband. Och så fick jag ett gulligt halsband från Marc och Ella :) Och en fotoram o pengar också (Y)

Men för att komma tillbaka på morgonen så gick allting bra, blev nästan lite sen men stötte på Ellen då(Oväntat att hon kommer försent haha!) Jaa och sen vid halv elva började de det droppa in folk och jag började fundera när Clara Amanda och Rebecka skulle komma. Spamma dom med sms lite sådär. Skojjarna hade försovit sej men dom kom i tid lagom när vi stod längst bak o var på G att börja gå. Efter nåra minuter kommer Elins pojkvän som också är lite halvsen haha.

Jaa redovisningen gick ju galant. Pappsen berömde mej med att jag hade pratat högt o tydligt (Y)
Hemma blev de exotisk bricka så nu lider min mun p.g.a ananasen. Den brickan satt riktigt fint!
Sen åkte bror min och jag till Lundby. Där va några snygga tjejer jag bada med. Tänkte skriva sola men de va inte mycket sol jag fick på mej, kom lite sent sådär vid tre. När jag kom hem har jag bara slö kollat på tv och äitit jordgubbar o grädde.

Nej nu ska jag leka med min fotoram och lära mej den!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-06-28 23:10:11

vi fångar natten, åhja!

lära dig en fotoram? :O

Postat av: Moa

Publicerad 2009-06-29 19:12:53

förlåt att jag inte kom på din konfa :( saknar dig med !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela