Jaa va säger man, det finns folk till allt

Publicerad 2009-06-04 17:11:13 i Allmänt,

Johanna va tillbaka till skolan idag :) Inte bara hon utan hennes humörsvängningar också, haha jaa då blir dagen allt myckte roligare må jag säga! Skolan blir bara slappare och slappare nu. Film typ hela tin och plus att vi fick fika av Peter idag för att vi var så duktiga i förra provet :) Och så fick jag också reda på vem den "anonyma" va på bdb. Blev jag förvånad? Nej. Jag hade ju allt haft mina funderingar faktiskt och nått som är ännu mer synd är ju att allting är ett stort missförstånd. Tråkigt att folk inte kan prata med varandra utan istället hålla på sådär. Meeen jag skadas ju inte av dehär så mej gör de ju inget(Y) Nej nu ryktas de om att det är mat så vi hörs o seees!

PLUS att vi dragggggar till Liseberg på Torsdag! Längtaaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela