I saw you there last night standing in the dark

Publicerad 2009-06-07 22:39:07 i Allmänt,

Är på liiiite bättre humör nu faktiskt. Efter lite bra musik, mat och Scrubs-tittande på datan.
Anledningen till att jag har varit sur idag är för att jag fick inte följa med till släkt partyyy hos Johanna för tydligen skulle jag va hemma och hjälpa till. Otippat värre fick jag gå ut o klippa gräset. Ni kanske såg mej klippa gräset, om ni såg en tjej med en för stor tröja, konstig bulle och en jävligt sur min då kunde det ha varit jag. Plus att jag fick räffsa allt gräs också, great!
Pappa va sådär jobbigt positiv så, så fort jag hade börjat räffsa så börja han ropa, De är ju inte kloooookt hur fint de blir! Kunde ju inte göra de bättre själv, skit braaa! Jag själv svara inte utan räffsade upp allt lydigt men sen när allt va klart så slank jag in på altan o drack nästan 1 liter juice och läste aftonbladet. Satt o undra lite hur släktkalaset hos Johanna såg ut, sen fundera jag lite över hur dom andra firade sin konfirmation. Då kom jag vidare till hardstyle musik, nämner inte hur jag kom in på det...
Laddar upp bilder när jag orkar. Imorn typ. Eller inte, ska kanske till liköping, hoppas för dom jävla jesussandalerna gick ju sönder i lördags! Fan :( 600 åt skogeeeeen! Annars blire kalle.p som får rädda mej. Ballerina skor skulle sitta fint också ioförsej...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela