Hush Hush

Publicerad 2009-06-30 21:15:33 i Allmänt,

Idag blev det Lundbybadet fast vädret tillät oss inte att va där länge. Vid fyra åkte jag, en saknad Moa Eriksson, Moa Dahl och Angelica till Gusto och tog en fika. Fick ett nytt namn och de blev Rosita (Y) Sen gick vi lite i affärerna också men för mej blev de inget köpt.

Imorgon var jag tveksamn om att de skulle bli Varamon men gick in o kolla vädret och de är en sol där. Så man får väl lita på de, och nu fick jag ett sms av Jossa om alla busstider o tjo fadderittan. Så jag antar att jag hänkar tid. Ahhh packa massa mat! Åhh de täär på krafterna. Fandå, måste ju köpa nått på morgonen då...Gå upp tidigt...LatisSanne kommer fram nu...
Näääfan nu följer jag med, ska sluta klaga! Gött med Varamon på dagen och sedan på kvällen utebio i Linköping!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-06-30 22:59:01

fuck nej, så jävla fult :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela