Godnatt

Publicerad 2009-06-04 21:42:18 i Allmänt,

Nu blev jag inte lika pepp längre... Eller joo egentligen är jag de men är så trött nu. Och irriterad. Eller frustrerad mer? För det där gnager i huvvet fortfarande. Så jobbigt att man intalar sej själv att inte tänka på de men av alla mina tankar, vad har dom 90% tankarna handlat om? Jag blir inte ledsen av det men jag kan inte sluta fundera. Haha, av alla blir de lilla mej? Haha fel tjej säger jag bara! Skrattretande är ordet. Och vissa verkar ju inte veta hur dom ska ha de heller? Nu har jag nästan lust att göra en hanapee-video där jag också bara säger meningar som kommer upp i huvudet. Eller helt enkelt bara peta mej i näsan.
Neej ska sluta skriva om de nu, ville bara skriva av mej lite. Nej jag går o lägger mej nu. Imorn ska vi bada ute. Hoppas jag. Skiter i om de spöregnar för jag ska bada ute. Imorgon ska det bli första gången i lundby 09. Nej, nu började jag sakna min bror. Inte André utan Marc. André ser jag ändå varje dag. Marc har jag inte pratat med sen förra helgen. O han som skulle lägga över photoshop på min data igen men nene imorgon ska han åka till Ella. Hepp.... Nee nu känner jag att jag skriver mer o mer ointressanta saker. Jag kommer aldrig bli brun i sommar heller. Fan. Jag vill inte va okär heller(sanne hittar på ord när hon blir trött och fantasilös.) Men vill inte ha vem som helst. Ska packa ner bikinin i väskan nu. Sen försöka sova.
Godnatt på er mina hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela