Det är sjuuuuuuuuukt varmt!

Publicerad 2009-06-01 15:08:09 i Allmänt,

Jag har svettats som en gris idag , tur att moiz och jag gick hem till mej efter idrotten så jag kunde byta om till shorts(jag va dum i huvvet som tog jeans imorse..) Så gick vi tillbaka till skolan och åt ballerinakex, mums! Inte så seriösa lektioner idag precis, vi har mest solat på lektioner och på raster. Moa o jag har skrattat åt massa konstigt vi har fått för oss, eller jaa interna skämt osåå. Nej jag orkar inte skriva mer för nu är Tyson nyduschad haha och min balkongdörr står öppen med glass på mitt gulliga balkongbord! Ikväll kanske Moa o jag tar ett dopp i lundby, sånt som märks! (Y)

Ha de gött i denhär soliga dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela