Så vet vi båda två

Publicerad 2009-07-23 23:11:41 i Allmänt,

Allt är nu nästan packat och klart. Hoppades lite smått att vi inte skulle kunna åka till Gotland p.g.a färjekrocken. Men dom verkar ju ha fixat dedär ändå så nu finns det ingen återvändå. Borde vara van med ångesten dagen innan för det får jag varenda gång. Faktiskt så är det lite bättre för vi har hittat en mobil som funkar. Sony Ericsson och Nokian, rest in peace. Dom kämpade tappert men klarade sig inte.
Nu har jag en annan Nokia som har coola polyfoniska låtar!
Nej ska jag säga sanning nu, jag har ganska mycket kvar i packningen men fastnar mellan Nomys låtar hela tin.
Just det! Ska leta efter en mp3 i Andrés rum om han har någon. Gaaah idag har han varit extremt jobbigt.
Hur fan ska han klara sig här hemma?? Patricia du får ge han en smäll från mej så fort han är dum eller gör något dumt!

Just nu sitter jag och pratar med min kära vän Johanna. Hon ska till Tallinn och jag Gotland.
Näääe nu får jag ta mej i kragen och packa det sista. Sen ska jag ta ett stort glas mjölk. Ååh vad gott!

André är ganska bra ändå. Fick låna hans mp3 så nu är dit och hemresan i bilen räddad!






Vi sätter oss ner
Utan ett ord
Som så många gånger förut, du beställer ett glas vin och jag en kopp te
Och som vi båda vill
Mer än någonting annat
Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan
Vi har blivit som dom
Någon tittar på oss
Är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer

Vi har blivit som dom
Som aldrig får bli
Som sitter tyst på nått café, ingen får ju se att han är gift och är fri
När jag går därifrån
Och du håller kvar

Så vet vi båda att det är såhär man mår när man hemligheter har
När jag går därifrån
Utan ett ord
Så vet vi båda två...
När jag går därifrån
Utan ett ord
Så vet vi båda två...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-25 14:53:51

haha.. gärna det jag gjorde det igår för han hade fest. duming. mwen inget gick sönder .. pusss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela