Used to care, he used to share

Publicerad 2009-07-04 15:01:59 i Allmänt,

Skrev ett inlägg igår men såg att de hade tydligen inte kommit upp. Men igår jalla fall så åkte jag och Clara till dönken och satt där i några timmar o prata prata o prata! Hon är bäst hon! <3 Cyckelvägen hem var mindre mysig när jag och Clara cyckla hem...Och det värsta är att jag inte riktigt vet vad jag ska göra...? Vad gör man?

Idag skulle jag kunna döda någon för The Sims. Ohja idag har jag aldrig velat ha det så mycket. Funderade helt seriöst att cyckla ner till stan och köpa det eller skicka efter det på nätet. Oj, spelet var ju inte så dyrt som jag hade tänkt mej? Trodde att femhundringen skulle behöva ges men det kostar ju bara 300:- Nu blev suget ännu större!
Läs bara här! Det låter ju grymt kul! Gå till grannen, gå promenader o massa! Och så kollade jag på en annan sida och där kostade den faktiskt 500:- Varför inte slå till när jag har hittat 200 billigare sida? ÅÅåhhh ångest!
Nackdelarna är ju att de är så jävla beroendeframkallande. Och det känns som de är onödigt att köpa de nu på sommaren när jag ändå badar på dagarna och är ute på kvällarna. Men det skulle sitta fint som en sånhär dag, dåligt väder regnigt och molnigt ute. Då skulle de inte alls sitta fel nej nej!
Nej nu ska jag ta en funderare på dehär om jag vill ge pengarna till ett spel eller om jag ska spara till typ...kläder eller nått?
Ångeeeeeest!

Kommentarer

Postat av: clirret

Publicerad 2009-07-04 16:03:00

du är inte så dålig du heller, hihi!

kanske bäst att låta det vara? fast egentligen vill man ju göra något åt det..



FAN, nu vart ju jag med the sims sugen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela