Snefläta

Publicerad 2009-07-12 15:22:19 i Allmänt,

Hjälpt pappa med trädgården idag. Räffsat och räffsat massa löv och grenar. Jätte varmt i åskvädret och tvestjärtar var överallt.

Pappa: Jag förstår inte! Jag har sånt jävla ont i fingret fortfarande, kan knappt greppa saker!
Jag: Kan ju bero på att det fortfarande inte är läkt än? Och du har inte använt armen på några veckor?
Pappa: Jaa....Men jag måste ju träna upp den lite.
Jag: Jaa LITE sa läkaren, börja böja på fingrarna försiktigt och ta en TIDNING och styrketräna med!
Pappa: Jaa ioförsej...


Nu är jag på bakhumör igen. Men en sak hatar är när EN sak fattas. Jag ska göra negerbollstårta eller chokladbollstårta kan jag kalla den för känsliga läsare. Och såklart har vi inte havregryn! Och jag vill egentligen inte till Lidl. Börjar bli lite smått retligt att komma dit varje/varannan dag och köpa nått flötigt. Okej havregryn är ju inte flötigt.


Tänkte faktiskt prova ha havregryn som ansiktsmask nångång. Läste i veckorevyn att Agnes använde det en gång i veckan och huden blir jätte bra.


MOOOOOOT LIDL! Sen ska jag bannemej mysa ner mej i soffan framför scrubs boxen med kakan.
Ja om ingen stoppar mej och slår en pling elle nått. Då kaaanske nån kan slita mej från Scrubs......kanske.......


Järnspikaaaar måste fixa bloggen också! Ahhhhhhhh!   De skjuter vi upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela