Jag tar vad jag vill ha!

Publicerad 2009-07-22 23:16:10 i Allmänt,

Jag tror jag har blivit lite kär i Nomy nu för hans hesa röst slutar tydligen aldrig komma från mina högtalare.
Känner att jag diggar den utan techno mer än den andra. Och hur skön är inte texten??

Jag tror på kärlek å på dig, en vacker söt berusad tjej.
Ger dig kärlek för en kväll då känner jag mig snäll, jag tar vad jag vill ha.
Inga blommor och choklad en bit för mig att ta.
När morgon går till gryr, i sängen då jag flyr, måste hem å vattna kon.
Jäklar jag glömde ena skon, så jag springer hem till hon å där sitter hon å ler å frågar mer å mer men nu får det vara nog.
Tills jag kom till nästa krog i baren där hon stod, det va kärlek än en gång, ja, natten den blev lång. Jag lovar stanna kvaar!

Jag vet att jag tar sätter på dig å drar, för jag vill vara fri när natten är förbi.
Jag vet att jag tar, hon ger allt som hon har, jag lovar och jag svär, jag kommer aldrig vara kär



Men det gör ont i mitt hjärta nu när jag inte har någon mobil att lägga in dom nya godingarna... Min gamla startade aldrig igen. Ibland suger livet. Min fina, eller nej charmiga mobil. För charmig var den allt! Sony Ericsson skare vaa.
Min nyaste mobil hade fortfarande garanti. Det första ordet i huvudet: Faaaan. Samsung gör mej olyckligt.

Jävla mobil som inte har några smilegubbar! Ett sms med smilegubbar är ju faktiskt mycket roligare, det blir charmigare.  Jag vill ha en ny charmig Sony Ericsson som gör mej lite glad varje gång jag ser den. Jaa en Sony Ericsson får det fan bli snart, vi får hoppas att min mobil kommer gå sönder igen när jag får tillbaka den.


Nu ska jag borsta ut min tovva i bakhuvudet. VET NI HUR SKÖNT DET VAR ATT DUSCHA HÅRET FÖRUT?
Det var explosivt skönt kan jag säga er.



Vad jag har saknat bloggen nu känner jag för det är en riktig kick att skriva av sej allt!
Nej tack och godnatt imorgon är en ny dag och då ska det packas som bara den så vi slipper höra mammas tjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela