No-one’s singing songs for me

Publicerad 2009-07-14 13:38:36 i Allmänt,

Gick upp kvart över nio idag! DEN NI! Fast jag ska inte ta åt mej äran för det...

Trodde först att det var alarmet som jag sätter klockan tio varje morgon (fast jag somnar om varje morgon, good work)
Fast istället för att det blev slut när jag tryckte på knappen så började nån säga hallå i telefonen. Och det var André som ringde. Så jag får ge han nått sen när han kommer hem för han fick upp mej från sängen! Eller inte..

Tyvärr så tidigt på morgonen finns inget roligt på tv:n , fast djurpolisen i Houston funkar de med.
Jaa nu har jag bara gjort mej ordning lite och ikväll åker vi till Smultronstället! Härligt!


Gotland ser ljust ut också. Tänk om, tääänk om några glada tjejer kom över till stugan.
De skulle sitta riktigt fint att ha dom där <3

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-07-14 16:48:01

De köptes på den där butiken där man får tre par skor till priset av två, vad nu den butiken heter. =)

Postat av: johannna

Publicerad 2009-07-15 01:28:19

sanne? fan vad duktig du är på designa bloggar!

du har inte lust att hjälpa mig någongång när jag får någon jättebra ide o när du har lust och tid?

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela