New in town

Publicerad 2009-07-09 18:04:02 i Allmänt,

Såg att jag gjorde en liten tabbe i förra inlägget. Skrev Godmorgon när klockan var 16.00
Blir ju så när man har sommarlov antar jag. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Hare gött!




     A Crazy Frog
Moa och jag stötte på massa små grodor påväg till solakuten. (Grodan syns dåligt på bilden)


           A Cool Cat
Suttit halva morgonen med Tyson och mamma på altan och pratat om familjer dit o släkter hit.




..................


Såå, nu kom jag tillbaka igen från Lidl. Det va andra dagen idag. Jaa nu tänker väl alla att Jaa men de är väl inte ovanligt! Men joo, nu var det ett jäkla tag sen jag va där. Asså innan idag. Så de är ju lite kul o se vad som har förändrats (Y) Lidlchokladen har bytt färger på paketet. Blev förvirrad och hittade den inte först. Den förra va bättre!



Näääe nu ska jag nog duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela