Moooooooot Gotland!

Publicerad 2009-07-24 10:22:19 i Allmänt,

Här sitter jag halvfixad och mamma o pappa är där nere och springer runt. Just nu längtar jag bara till att åka bil för jag ääääälskar att lyssna på bra musik i en mysig bil! Det är bland det mysigaste som finns!
Men om jag längtar till att va på Gotland.... Njaaeeaa det börjar ta sej nu, nu känns det inte så farligt faktiskt.
Nu ska jag ta en snabb frukost och sätta på Tyson kopplet sen blir de mys i bilen med världens bästa katt!


<3
Ni tjejer! Ni anar inte hur mycket jag saknar er. Just det, jag saknar er redan. Inte kommer sakna er för jag saknar er redan, just nu skulle jag vilja ha bra väder och vi åkte till skogsjön och bada där för det är så jävla härligt med er!
Ni får försöka var sociala med sms fast jag kanske inte har mycket att berätta som att jag har legat i stugan och ätit mej glad typ.... Men då får ni berätta massa kul som händer i Mjölby (Händer det saker i ÖdeMjölby...?)



Har det gött och jag ska försöka blogga lite och lägga upp bilder men datan suger där så ni får ha tålamod!



SEE U  LATEEEEEER  ALLIGATOOR!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-07-24 11:35:39

JAG SAKNAR DIG FÖRJÄVLA MYCKET BANAN!

två veckor sen nu, förstår du, TVÅ VECKOR

och tre kommer det bli :(

<3

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-07-25 23:19:11

hur kan du säga att du älskar att åka bil :O:O:O:O: har lidit mig igenom en vecka på gotland , som har motsvarat 100 mil av evigt lidande .. stackars mig .. hoppas att du får det dessbättre på gotland älskade sanne! :D saknar dej<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela