When love takes over

Publicerad 2009-07-03 19:20:01 i Allmänt,

Jahaaja igår blev de skogsjön och sen mysa i parken med Moa Linn och Moa :) Det är ju grymt mysigt att sitta i parken!
Idag blev de skogsjön också med Moa, Tove, Linn, Jossa, Mathilda, Felicia och Ida men tyvärr så blev de inte så länge för det började åska ganska redigt på andra sidan sjön. Hemma har jag ätit pastasallad och läst Klick på altan medans de SPÖregna så jag trodde att taket skulle gå hål. Medans jag läste tidningen upptäckte jag att vi hade allt ett par hål i plasttaket, inte så bra.








<3




Pooooose!




Nån ville synas på bild hela tin :D


Ähh nu drar jag o duschar sen drar Clara o jag till donken jalla fall! Får se om nån annan vågar följa med!


Puss o kram på er!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-07-03 19:35:48

haha ja lite ändå:D

du är alltid snyggggg ;)

Postat av: clara

Publicerad 2009-07-04 00:29:06

svar: den blev direkt en stor del utav ditt liv!

förresten, hatar bilderna tönt..

Postat av: johanna

Publicerad 2009-07-05 13:06:14

egentligen är jag jävligt snygg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela