Losing one friendship and get ten more. Bad for you good for me

Publicerad 2009-07-05 18:59:25 i Allmänt,

I linköping blev de att handla ett par sommarlinnen, armband och underkläder. Sen tog mitt tålamod slut. Fyfan jag hatar att gå i ikano. Och ikea... jaa IKEA, det är ju tio gånger värre! Jaaaja, ska väl inte klaga allt för mycket. Glad blev jag ju allt nu när sommargarderoben uppdaterades :)
Nu har jag ätit massa mat och ska fanimej mysa ner mej framför datan till Scrubs! De va ju ett tag sen nu. Naaw nu kom Tyson och la sej på min matta och såg söt ut. Skönt att ha lite sällskap :)
Och så håller jag på o laddar ner A walk to remember och The last kiss. Sista filmen ladda jag hem bara för att Zach Braff är med, hihi. Och den första har alla pratat så mycket om så det är väl dax att jag också kollar på den.
Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska hämta godis nu.

Kram!

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-07-05 19:38:10

jag såg precis a walk to remember, du kommer inte ångra dig att du såg den snygging :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela