Jag vill ändra min blogg igen

Publicerad 2009-07-09 20:47:36 i Allmänt,

Är inte så jätte pepp ikväll faktiskt... Så har inte ansträngt mej med kläder, lät smyckena piffa upp allt istället. Massa armband blir mycket roligare till lite mindre roliga kläder! Och håret lät jag självtorka, så jävla nöjd jag blir med lockarna då!
Nej jag kan egentligen inte sitta o babbla här. För snart kommer Moa och då ska jag inte vara sen utan vara fit for fight! Sen hämta Clara och Becca sen vidare till Millan! Där får vi se om de blir kul :)
Linnet diggar jag hårt som jag har idag! Riktig liten färgklick dedär!



På bilden ser det väldigt grisrosa ut men i verkligheten är den mer korall



Ha en bra kväll i det tråkiga vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela