Hajk idag och jag är förvirrad

Publicerad 2009-07-20 11:51:10 i Allmänt,

Idag ska vi åka till Sommens camping jag, Johanna, Tove & Linn. Men jag har inte en aning om vad jag ska ta med mej.
Börjat lite smått med packningen nu.... ska väl fortsätta men jag har inte en aning hur vi ska göra med mat där o allt. Dom hade gjort en lista som Johanna skulle skicka till mej men igår skrev hon vänta och sen åkte hon o handla... och där satt jag o vänta hela kvällen, hahaha. Eller nää jag satt o kolla på film. Marley och jag fast bara sett halva.
Och en till grejj.... vi ska åka buss idag..... Fast jag verkligen innerligt inte velat de från första början. Fan. Undra om vi har kvar några åksjuketabletter? Åh de måste jag ner o kolla. Här chansar vi inte är Sanne ska åka i en stuttsande buss som knisslar och knakar!



Önska mej lycka till. Be en bön för mej (Y)

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-07-20 12:11:06

aa du är lite seg med filmer :D haha

men det är gulligt.

allt blir bra med våran lilla tripp!

puss baby

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela