Starlight

Publicerad 2009-01-22 17:44:43 i Allmänt,

Skolan blir tråkigare och tråkigare .....
Veeerkligen tröttnat på skiten , men ändå har typ inte haft nåra läxor den här veckan (Y)
Hände inget speciellt idag i skolan ... blir nerslagen lite då o dåå av folk , alltsåallt är som vanligt :) Hihi
Behöver inte skriva vad jag har gjort efter skolan för ni vet redan , jaa ni som läser min blogg annars får ni läsa mina andra inlägg och se vad jag har gjort den här veckan efter skolan .... :P
Snart ska pappsen skjutsa mej, Ida&Angelika till gåårn , däär blir de att myyysa hela kvällen
Just de! Har engelska glosor tills imorn ....fan .. Fast kan dom ju nääästan , de får bli att plugga när jag kommer hem! :)


P.S Jag ÄLSKAR mina tjejer så enormt! Ni är ju för underbara <3
Puss på er

__________________



I'll  never  let  you  go
If  you  promise  not  to  fade  away,  never  fade  away



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela