Heej igen

Publicerad 2009-01-27 21:41:44 i Allmänt,

Usch vilken lång och tråkig dag!
Direkt efter skolan vart de att somna till scrubs i soffan ... Guuud så gött de va att somna i soffan en stund :)
Vakna igen av att Angelika ringde mej,  Jag, hon och Ida skulle ha gått till gårn men jag orkade bara inte..
Var verkligen inte på humör när jag vaknade , huvudvärk, yr och sååå mätt efter all kyckling jag åt.
När jag vaknade gick jag in till mamma istället och laa mej där istället :P
Efter en stund så gick jag upp hit och kolla på alla nya bilder på bdb och läste alla bloggar.
Sen vart de att göra lite av matteläxan med Linus ,  men de gick sådär för mej ...
Jag får göra dom imorn när jag är pigg, får tvinga mej själv imorn att inte gå o sova efter skolan.
Det suuuger att de ska börja snöa igen , orkar inte med allt blött väder. Vill kunna gå ut med bara
en tröja och slippa en fet jacka!
Lääängtar till skidresan i Romme! Fan så gött de ska bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela