Decode

Publicerad 2009-01-21 18:52:23 i Allmänt,

Idag vart de en liten sovmorgon. Men kom nästan i tid ändå och Anna märkte ändå inte att jag kom försent :)
Men jag var inte piggare idag för det ... Jag är så grymt trött nu i skolan, i engelskan gick det såååå trögt!
Satt och gäspade verkligen hela tiden och längtade hem att kolla på scrubs ...
En av det bästa idag måste vart i matsalen , vårat samtalsämne var ju riktigt intresaant(Y)
Tråkigt att alla klaga på att vi var så högljudda ..... :D
Och så hann vi att trixa lite med kameran idag med. Hoppas att våran film i skolan kommer bli som vi har tänkt oss :)
Men väl när vi filmar kommer nåra grymt dryga småungar och börjar banka på dörren och kata sig mot oss!
FY FAN! Finns det nått värre än dryga skitungar? Enligt mej tror jag fan inte de ...
Inte nog med att dom drygar sej , då tar skitungen våra papper och river sönder dom , jaaa han river sönder dom i bitar!
Vafan är de för jävla stil?? STRYK ska ungen ha!
Men nog snackat om skitungar nu...   Omprovet i matte gick bra tyckte jag(Y) Skönt! Efter provet va det riktigt mysigt att ha läsning i det lilla rummet, även fast vi inte kunde sluta skratta därinne :D
Efter skolan vart det sååklart att göra cappuccino och kolla en skiva på scrubs, UNDERBART kallas det.
Sen åkte pappsen och jag o köpte en volume master , äntligen! Men är rädd att jag kommer ha det varje dag i skolan nu ... och det borde va lite tråkigt i längden..
Men nu ska jag duscha håret och premiär prova volume mastern!

Ha det bra alla , puss !


                                                    Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela